joi, aprilie 09, 2009

Care e faza cu legea aia idioata care zice ca nu ai voie sa ataci hotul/infractorul care iti intra in casa doar daca e noapte? Pai bai idiotilorrr...voi nu aveti creier[logic ca nu]. Astia care au dat legea asta sunt niste tampiti in toata firea. Aveti probleme cu capul? Anu' trecut mi-au spart casa...cu mine in casa dormind.... eu, mama si tata in casa, si ala a intrat peste mine. Daca eu ii dadeam una in cap si il omoram ce? intram la puscarie ca l-am omorat? IN CASA MEA, LA 5 DIMINEATA, INTRASE SA MA FURE...pe proprietatea mea... SI TOT EU INTRAM LA PUSCARIE? ha:)). Sunteti haiosi pe bune... bine stii ce o sa fac? Pentru RETARDATII astia care au dat legea. O sa il poftesc la o cafea, o sa ii dau prajituri facute de mama, o sa vorbim despre criza financiara si o sa povestim din copilarie. Intre timp o sa il anunt ca sun la politie..si daca mai vrea sa mai stea sa vorbeasca si cu incompetentii aia care oricum or sa ajunga pe la 12 13..ora pranzului....nu ca sectia de politie nu ar fi la 5 minute de casa mea. Asa o sa fac... e bine? PERFECT.
Dar hai sa nu lasam asta sa ne influenteze. Am ramas cu traume.... dorm cu lumina aprinsa noaptea si nu raman niciodata singura aseara. Da ce il intereseaza pe parlamentaru' idiot care are un B&W negru, 15 case si un cont gras la banca, ca eu nu mai pot sa dorm? PAI NU IL INTERESEAZA.:)).
Si totusi asta nu e singura idiotenie din Romania. Sa nu mai zic de cocalari, pitzipoance.... specimene din astea. Bah eu nu am zis ca Romania nu e tara divina, superba minunata extraordinara cu resurse[sa zicem....aveam si noi acum cativa zeci de ani], cu atractii turistice, arhitectura spectaculoasa peisaje din basme..o istorie de cand era lupu' catel... dar... de ce trebuie sa fim atat de idioti? Stiti ce..cre' ca e vina noastra ca tara asta a ajuns cum e. Mereu ultima la toate lucrurile bune si prima la cele rele.
Ma mai enerveaza o chestie..toti cacanarii sunt concentrati in metropole. NU E CORECT. nu e corect. De ce toti taranii[ma refer la specimenele mentionate mai sus] trebuie sa traiasca la oras? De ce nu puteti sa va izolati si voi la fundu' Moldovei, in cel mai tare sat cu sclipici, dolari in copaci si .....vaci care poarta tricouri Versace? Va rog.. va invit. Nu va mai suport. Bah daca port o fusta nu pot sa ies pe strada pentru ca imediat ce am pus piciorul afara din bloc sunt huiduita din stanga si din dreapta si toti ratatii intorc capu dupa mine cu texte gen "ce craci sexy ai pisi" sau "o la la baby...esti sexy sa moara mama". Serios.... sunteti prosti? DAAAAAA.
Sa nu mai zic de gunoaie, simfonia claxoanelor din Piata Romana, aurolacii de la metrou care imi intorc stomacul pe dos etc etc etc.
Dar ce sa facem...traim in Romania si... trebuie sa ne adaptam. 100-200 persoane care gandesc asa ca mine, nu pot schimba o tara intreaga.

5 comentarii:

Dan Gheorghe spunea...

nu intamplator romanii invata sa se apere singuri, la cursuri de autoaparare, care au aparut peste tot. am si scris un reportaj pe tema asta.

Dudu♥ spunea...

Ok...nu era vorba de asta. De ce trebuie sa se ajunga la cursuri de autoaparare, pistoale cu capse alrme, gratii la etajul 1..si multe altele? Asta am vrut sa subliniez...faptul ca toate astea nu sunt necesare. Nu zic ca doar in tara noastra se intampla..pentru ca peste tot e asa, peste tot in lume. Dar problema e ca noi mai avem si niste legi de tot cacatul scuzati expresia [ne]academica... intelegi buba?

ana spunea...

uite ce, pisi. faptul ca tu critici Romania e genial. te face la moda. e super fain sa critici cocalari pitzipoance si parlamentari. dar te-ai gandit vreodata ca nu esti in masura? ca nu ai cunostiintele necesare sa faci asta?
si mi-e greu sa cred ca tu te apleci dupa un servetel daca il scapi.
esti aberanta, oricum:)

Dudu♥ spunea...

Cred ca aberanta esti tu "pisi". Si da sunt in pasura sa critic pe cine vrea eu si pe cine este mai prejos decat mine, pe cine nu are creier cat o gaina. Si ca sa stii si tu ma aplec dupa un serfetel daca il scap, lucru care nu cred ca tu il faci!

ana spunea...

nu ai cum sa stii daca sunt sau nu aberanta. nu ai citit nimic scris de mine.
nu mai tasta cu nervi ca incurci literele;))