luni, aprilie 06, 2009

Leapsa furata

1.SUNT extrem de confuza in acest moment.

2.AŞ VREA sa pot sta pe o pajiste, sa simt roua diminetii si sa suflu intr-o papadie. Si tu... da tu, aparatul meu minunat de facut fotografii, alaturi de mine.

3.PĂSTREZ toate amintirile pretioase intr-o cutie de cristal suflata cu fericire, batuta cu pietre ce speranta si invelita in valul timpului.

4.MI-AŞ DORI un trepied.

5.NU-MI PLACE ciorba.

.6.MĂ TEM DE timp, casatorie, responsabilitati, schimbari drastice, esec, ego, animale.

7.AUD cam prost dar nu imi scapa nimic legat de mine.

8.ÎMI PARE RĂU ca repet prostiile din trecut.

9.ÎMI PLACE Twilight.

10.NU SUNT o persoana rea.

11.CÂNT sub dus.

12.NICIODATĂ nu voi uita prima iubire.

13.RAR ma mai gandesc la tine. E un lucru f bun.

14.PLÂNG ... din orice.

15.NU SUNT narcisista dar imi place totul la mine.

16.NU ÎMI PLACE culoarea rosu.

17.SUNT CONFUZĂ in ceea ce priveste viitorul.

18.AM NEVOIE de o noua "Dudu".

19.AR TREBUI sa invat sintaxa frazei.

20.AŞ PUTEA sa iti dau un pumn in ochiul drept daca nu as sti ca o sa imi dai si tu unul in stangul.
Sa o fure cine vrea.[haha..nu mai e furat..ca va dau eu permisiunea]

furata de aici

2 comentarii:

PACO spunea...

Cred ca toata lumea anta sub dus eu unul fluier

Cecilia. spunea...

faina leapsa. :)



nu s-a intamplat nimic. nu mai scriu acolo pt ca este o persoana care il citeste, si a zis ca nu il intereseaza, dar tot citeste. asa ca daca tot nu il intereseaza, mai bine nu mai citeste deloc. :)
intrat aici. e noul meu blog.
http://cecile-ceci.blogspot.com/