marți, decembrie 16, 2008

Persoane, politica si metrou. teze. indecizie. final

Persoanele din viata noastra ne influenteaza foarte mult destinul. Ati observat cat conteaza sa iti zica prietena ca iti sta bine cu o anumita rochie, sau cu un anume gloss, sau cu anumiti papuci - te face mai sigur pe tine si pe deciziile tale. Asta nu inseamna ca intotdeauna propunerile sau afirmatiile persoanelor respective sunt adevarate. Multi zic "a da..bestial iti sta coafata asa" si tu de fapt ai un cuib de vulturi in cap, si mai vezi si un sarpe printre suvite, doar asa... pentru a te face sa te simtit bine.
Totusi haideti sa nu mai fim ipocriti, nu e chiar necesar sa ies in public cu acel cuib in cap, doar pentru ca tu nu ai curajul sa ma contrazici, totusi - dar asa e neamul roman, ipocrit si fals.
Ca veni vorba de neamul roman, mergeam la metrou si vedeam stirile acelea de la Zoom... de pe televizoarele alea super marfa atarnate de tavan[ingenioasa chestie], si am vazut despre disputele astea dintre partide. Nu le am eu cu politica, dar mi se pare o stupizenie.
Apropo de metrou[:))], am citit..de fapt... nu am citit, am tras cu ochiul la o colega de scaun din metrou, in ziarul Compact ca, la metrou la Piata Victoriei o sa fie o chestie super marfa in legatura cu proiectul ala pentru Bucuresti, nu stiu cum se cheama, un proiect pentru imbunatatirea imaginii Bucurestiului. Articolul se referea strict la Piata Victoriei ceea ce nu mi se pare corect... vreau si la Crangasi, asa, si zicea ca intre peronuri, va fi amplasat un panou, si o sa arate ca si cum peronul opus o sa semene cu Muzeul Satului sau ceva de genul, adica o sa se vada peronul cu peisaje din astea... populare. [nu ma fac inteleseaza.. dar si asa nu citeste nimeni]. O a doua chestie care am spicuit-o de la "vecina" a fost ca, gura de metrou o sa fie acoperita cu o mare carapacea de broasca...[ce dulce^_^]. Toate astea pe la anu... poate chiar mai tarziu.
*
Cu toate ca la teza la romana am luat 9.45[da..imi bag unghia in gat pentru alea 5 sutimi], am o presimtire ca la mate si la romana...o a fiu la o limita crunta.
*
Ma tin de vreo 2 zile sa scriu ceva, dar parca nu stiu ce... adica vreau sa va povestesc, sa imi povestesc, ca eu aici tin un monolog, cum a fost a ultima petrecere, cum m-am facut muci, si am dat-o in bara ca de obicei, si m-am lasat "jos jos jos" poate prea jos. Dar nu imi vine. Nu simt nevoia. Nu mai am inspiratie, nu imi gasesc cuvintele, si daca le gasesc, nu pot sa le corelez. E greu sa te vad zilnic cu ea. E greu. Nu pricepi.
P.S:poza de la postare e pur si simplu bestiala. Descrie starea perfect.
P.P.S. nu cred ca o sa mai scriu pana la anul. Deci Craciun fericit, sa va aduca Mosu' ce vreti[cat despre mine..ca si de Mos Nicolae.. te vreau pe tine... deci raman cu vrutul], si de Revelion, spor la bauta, o sa fiu prin Maramures, un an mai bun ca acesta din toata punctele de vedere.

Niciun comentariu: