miercuri, decembrie 10, 2008

o mica...


Astatzi, zi tampita rau, cu o cadere nervoasa, da, din cauza si numai din cauza lui.
Si acum...o mica autocaracterizare:
♥chiar daca nu sunt "pieptoasa" am un fund foarte marfa.
♥nu sunt Miss Univers, dar nici mama padurii nu sunt. Si daca tu crezi asta, sa stii ca nici tu nu esti mai presus decat mine.
♥sunt naturala, si nu ma machiez
♥sunt cat de cat...desteapta, am o cultura generala si ate cunostinte pe langa cele generale.
♥am anumite principii
♥nu fumez.
♥sunt glumeata si apreciez ce fac ceilalti pentru mine
♥razbunatoare daca iti bati joc de mine[cei aflati in cauza...sa se simte-apropo..tu vei urma]
♥ma indragostesc foarte usor-de cine nu trebuie.
♥ador muzica si cartile.
♥sunt o prietena buna, care nu te lasa la nadejde
♥putin[mai mult] insistenta, si foarte incapatanata.
♥tupeista, cu gura mare:">, enervanta si extrem extrem de vorbareata.
♥pot fi foarte placuta, daca vreau asta.

Si uite ca acum mi-a venit ideea. sa te caracterizez si pe tine, dar in viziunea mea, parerea care o am in acest moment.
-un gigolo[ce cocalaresc suna..buhu] cu 2 fete.
-un ...un... retard
-o persoana preocupata doar de interesele sale, de sentimentele sale. Dar ce zic eu sentimente...tu nu ai asa ceva.
-un ignornat caruia nu i-a pasat de nimic.
Nu stiu, poate jignirile care ii pot fi aduse unei persoane care inseala, minte, care se foloseste de altii, pentru a face rau altora. [ nu am fost clara...nu pot sa ma refer strict la mine...stai..ca pot...]. Reformulez, jignirile care pot fi aduse unei persoane care ma inseala, ma minte, se foloseste de prietenii mei pentru a-mi face mie rau.[mult mai bine].
Si daca ea crede ca esti o raza de soare... nu esti decat o umbra deghizata intr-o raza, ca lupul in oaie.
Sper sa fi fericit. Si jur ca aici inchei acest capitol al vietii mele.

Un comentariu:

xoxo spunea...

hehe nu esti modesta>:D<
sa stii ca de astfel de "oameni" din pacate ai sa dai mereu..