vineri, decembrie 05, 2008

Penibil


Amuzant..ascult "La Tortura" este una din acele melodii..care atunci cand apare o asculti pana la epuizare si pe urma...nu o mai asculti deloc. Si acum m-a apaucat asa o nostalgie...
*
Veneam azi de la scoala si am vazut o groaza de lume cu pungi de cadouri, cu multe jucarii cu dulciuri etc. Si stateam si ma gandeam "Ma da parca azi s-au pus toti deacord sa faca cumparaturile pentru sarbatori"..si ma tot uitam si ma tot uitam..si foarte mult ma miram. Ajung acasa... tot nu realizam cum de toata lumea s-a dus la cumparaturi tocmai astazi...pe 5 decembrie...de ce astazi:-??. Ajung acasa bine-mersi...mananc..ma asez la calculator...etc etc ... fac toate chestiile care le fac de obicei... si vine mama la mine cu o punga mare cu dulciuri... in gandul meu "AOLO...si mama a fost la cumparaturi!!!" si o intreb "femeie..de ce toata lumea face cumparaturi tocmai azi" si mama imi raspunde clar si raspicat "Femeie...pentru ca in seara asta vine Mos Nicolae". Si asa am uitat eu de cea mai importanta sarbatoare a dulciurilor. Not funny...dar, trebuia sa o scriu: ).
*
Tot la metrou, dar nu cand veneam de la scoala, ci cand ma duceam, ma gandeam la Andrei. Cum a aparut el asa. Ca o lumina in cel mai mare intuneric din viata mea. A fost steaua mea cand am avut problemele alea. Si acum nu stiu...ce simt pentru el. Stiu sigur ca il iubesc ca pe un frate, poate e o iubire mai mare decat pentru un frate, dar nici atat de mare ca pentru un iubit. Sau poate e doar recunostinta. Nu, adica este si recunostinta dar e si multa iubire. Ca a intrat in inimioara mea faramitata, si de acolo a incep sa ii dea cu tot felul de creme si sa aiba grija de ea, si a facut-o bine. Si a avut grija de mine, si de sentimentele mele, si ma iubeste..sincer. Si e primul baiat care o face. Si eu nu stiu cum sa reactionez si ce sa fac cu atat iubire. O sa o pastrez acolo in inimioara mea care acum e bine, si cand o sa mai intampin greutati.. o sa fie iubita de Andrei dinainte, si nu o sa aiba nevoie de reparatii pentru ca o sa reziste. Si pentru asta iti multumesc Galusca<3.
*
Sa trecem la lucruri serioase...cred ca sunt dependenta de ciocolata. Deci nu ma pot opri. Nu stiu ce e cu mine:-??. Foarte ciudat, mi-e sa nu dau in diabet sau ceva de genu Doamne Fereste.
*
Mp4 asta care il am de nicio saptamana...deja l-am stricat:)).Sau nu stiu ce are ca nu se aude decat la o casca..Slava Cerului ca are garantie 2 ani : ).
*
In concluzie... maine e ziua lu Horia, deci o sa fie mare panarama, o sa ne distram pe cinste, chiar daca m-a anuntat azi, adica cu o zi inainte, nu are nimic, inca ma mai gandesc la ce cadou sa ii cumpar.
Deci vorbim maine sau poimaine cel mai probabil sa iti povestesc ce am facut ^_^.

Niciun comentariu: