marți, decembrie 23, 2008

In prag de ... "Craciun"?


Ca orice roman care se respecta, am fost si eu la cumparaturi. Cea mai mare greseala care am putut sa o fac anul acesta. O coada la magazin, interminabila pur si simplu. Daca pentru cateva dulciuri pentru cei dragi si un costum pentru iarna am stat aproximativ 1 ora in magazin, la coada am stat 1 ora si mai mult de jumatate.
Lumea se imbulzea, toti vroiau sa ajunga primii[unde habar nu am], carucioarele loveau copiii, fetele de la casa erau pur si simplu innebunite, rafturile se goleau cu fiecare secunda care se scurgea, lumea era agitata[si inca mai este], cu listela de cumparaturi in mana, taiau la fiecare pas cate un produs de pe hartie. Haos total. Cred ca nu se mai merita sa spun de trafic. Se stie.
Multi, au uitat semnificatia Craciunului, multi au uitat ca sarbatorim nasterea lui Iisus, multi au uitat ca trebuie sa fim mai buni, mai rabdatori, mai darnici, mai intelegatori cu semenii nostri. Nimeni nu isi mai aminteste sa spuna un "multumesc" din inima, nimeni nu mai simte nevoia sa stea, in miez de noapte si sa priveasca pomul impodobit, poate in fuga, sau poate cu drag[daca mai aveai si un colind pe fundal cu atat mai bine], sa sune, fara niciun motiv, o persoana draga, si sa o intrebe ce mai face. Asta ma doare. Toti am uitat de acel fenomen numit "Spiritul Craciunului" si am devenit niste masini, niste roboti, care in fiecare an, fac acelasi lucru: vai e Decembrie, sa mergem sa vedem luminitele din oras[care sunt aceleasi ca si anul trecut... poate doar 1 2 globulete in plus] dar HEII suntem romani, spiritul de turma nu se poate ascunde. Dupa, incepe "FEBRA CUMPARATURILOR" cand toti sunt pur si simplu disperatiiii in cautarea cadouluiii perfect. Se plimba ca niste zombi prin oras, epuizati. Vine in sfarsit si "the big day", mancam ca spartii jumatate de porc la o masa[si dupa acea ne mai si vaitam de crize biliare] si ne turnam bautura pe gat[cat incape, daca da pe afara nicio problema, sa fie si pentru urmatoarele zile] si asa trec cele 3 zile. Raman doar banii dusi pe aiurelui, neuronii pierduti, benzina consumata, ore pierdute aiurea si mancare risipita.
Poate ca am fost prea dura, da, sunt si persoane care simt cu adevarat Spiritul Craciunul, iar pentru acele persoane chiar merita sa trec prin obisnuitele chinuri ale acestor zile, pentru ca stiu ca am implinirea sa ma sune cineva in noaptea de Craciun si sa imi ureze toate cele bune-din inima, asa cum eu urez tuturor persoanelor care au uitat sa simta, o insanatosire rapida, si un Craciun fericit.
P.S:Bubu chiar daca te-ai operat in ajun de Craciun, sa stii ca tot nu te las la Maramures sa stai pe bara, si pot sa iti iasa matele prin operatie... asta e, dar tu tot o sa schiezi cu mine.
P.P.S: Andrei, sper ca ai trecut de bariera de la Focsani si ca acum esti in drum spre mami tau.
^^

4 comentarii:

xoxo spunea...

ce dragutz>:d<
sa ai parte de un craciun adevarat fericit si insanatoasire grabnica lui bubu ;)

Dudu♥ spunea...

Mersi mult^^ si tie la fel

Makü spunea...

Un Craciun fericit......Chiar daca intarziat.......

Dudu♥ spunea...

Mai bine mai tarziu decat niciodata:p