vineri, noiembrie 21, 2008

You hurt me.


Cu fiecare gest fortat, cu fiecare fraza ignoranta, cu fiecare cuvant sictirit, cu fiecare privire taioasa si plina de dispret...ma ranesti. Te privesc. Oare la ce te gandesti? Oare la mine? Sau la ea? Ma vezi ca te privesc? Iti pasa? Te-a afectat macar putin, sau macar ti-a pasat? Nu...nu avea cum sa iti pese..ce prostie..nici macar o secunda. De ce nu ti-a pasat? Ma urasti? Ma dispretuiesti? Te gandesti macar o secunda la mine? Te-am ranit? Te gandesti ca m-ai ranit? Iti pasa daca patesc ceva? Te deranjeaza ca te privesc insistent minute in sir? Ai nevoie de mine?
Intrebari retorice. Eu le pun eu imi raspund la ele, pentru ca tu nu ai cum, tu nu ma asculti. Nu te gandesti la mine, ci la ea, si ma vezi cand te privesc, dar nu iti pasa, nu te-a afectat cu nimic pentru ca nici macar nu iti pasa, si da, ma urasti, ma dispretiesti si nu ti-a pasat nici macar o clipa. Nu te-am ranit pentru ca pentru ar sa iti pese ca sa o fac, si nu te gandesti ca m-ai ranit, pentru ca nu iti pasa, si niciodata nu ti-ar pasa daca as pati ceva. Si poate te deranjeaza ca te privesc insistent, sau poate nu...pentru ca stii ca ma poti manevra in orice fel, si ca in orice clipa te poti intoarce la mine, pentru ca sunt inca aici...te astept..si nu voi pleca prea curand.
Si cu toate astea...ma ranesti, si ma crezut ca vei fi mereu langa mine cand voi avea nevoie..ca acum.

Niciun comentariu: