duminică, noiembrie 23, 2008

Ezitari peste ezitari...


E 00:00. Nu sunt acasa. Sunt la Bubu. Am inchis laptopul. Maine are concurs. Incercam sa dormim. Pe aceasi patura, sub acelasi tavan. Nu ne vine somnul. Vorbim. Vorbim despre baieti. E firesc. Imi povesteste de al ei. E fericita. Si eu sunt fericita. Pentru ea. Ii zic si eu de al meu. De fostul meu. Ma intelege. Vreau sa ii dau un mesaj. Ce sa zic? Imi cer scuze. Ii spun ca ma innebuneste. Termin de scris mesajul. "Expediere mesaj". "Contact". Ultimul in agenda. "OK". O singura apasare de buton, si este trimis. Ezit. Ea e langa mine. Ma incurajeaza. Ezit. Ezit. Ezit. Doar un buton. Ezit. Ma gandesc. Nu merita. Nu ma vrei. Gresesc? Nu. Ezit. Nu vreau. Nu am chef. Ezit. Apas pe iesire. "Salvat in ciorne?". Dau OK. E salvat in ciorne. Cand nu o sa mai ezit. O sa ti-l trimit. Doar atunci. Cand nu o sa mai ezit. Ma ia somnul. Bineinteles. Ma gandesc la tine. Acum, nu mai ezit.

Niciun comentariu: