vineri, noiembrie 14, 2008

Cer prea mult?


Cer prea mult cand spun ca vreau un baiat care sa ma iubeasca sincer?
Cer prea mult cand spun ca vreau un baiat care sa imi i-a parul de pe fata si sa ma sarute. Sa ma tina de mana cand ne plimbam, sa le fac pe toate fetele geloase, macar un moment.Un baiat care sa imi cante la ureche. Un baiat care sa se supere cand ma jignesc ceilalti. Vreau pe cineva care sa ma sune de 3 ori pe zi daca pleaca de langa mine. Cineva cu care sa palavragesc, si cu un zambet sa fie de acord cu tot ce am spus. Care sa arunce cu animale de plus in mine cand actionez isteric sau nebunesc, iar dupa sa ma sarute de un milion de ori. Cineva care sa ma faca sa rad. Sa ma duca in parc si sa ma tina in brate, oferindu-mi o imbratisare pufoasa. Ar trebui sa le spune prietenilor lui despre mine si sa zambeasca cand o face. Sa nu ii fie niciodata frica sa imi spuna "Te iubesc" in fata prietenilor lui. Vreau un baiat care sa ma sarute la miezul noptii, si sa numere stelele cu mine. Care sa stea cu mine vineri seara, ajutandu-ma sa pregatesc cina si sa ne uitam la filme impreuna, sub aceasi patura. Cineva care sa-mi spuna ca saunt frumoasa,dar nu prea des.
Vreau pe cineva care sa imi fie cel mai bun prieten si care niciodata sa nu imi ZDROBEASCA INIMA.
E un sport periculos sa cer aceste lucruri si totusi ma intreb..CER PREA MULT?

Niciun comentariu: