luni, martie 10, 2008

Vizes la stele rotunde


Postarea fara rost:|...chiar vroiam sa pun ceva azi pe blog dar nu aveam idee ce....si hopa...trinc..vine ideea....de fapt ideile ptr ca au inceput a ma asalteze...asa ca am ales prima idee...la ce visez eu...toti visam la ceva:fetele la a fi printese...[eu nu vreau sa fiu printesa NICIODATA],baietii la faima,mamele la copii cuminti;)),tati la multe meciuri de fotbal,diriga sa fim mai cuminti si multe alte vise mai mult sau mai putin realizabile...eu cel putin cred ca undele mele vise nu sunt deloc greu de inteplinit...spre exemplu eu visez la ...

-nemurirea sufletului in ora da franceza
-picioare perfecte[chiar daca crinu imi zice "picioare frumoase":)):)):))e patetic:)) si suna oribil..ma face sa ma simt bine]
-campie verde plina cu papadii intr.o zi de vara
-sa ma sarut in ploaie
-visez sa visez ca visez
-sa ma uit la un televizor case se uita la un televizor in care personajele se uita la televizor
-o inimioara fara cusaturi si rupturi si reparari inutile
-o viata roz
-fara scoala
-sa am aripi si sa ma duc acolo sus mai repede
-sa mor linistita
-blogg cu multe comentarii:))
-sa ma cheme "emanuela"
-[stiu ca suna stupid si ca am doar 14 ani dar....]sa am o fata si un baiat
-sa nu mai plang dupa prosti si dobitoci
-natura curata
-eu mai frumoasa
-ca traiesc
-libertate
-stele fara colturi
-sa traiesc fara tine
-sa nu afli niciodata ce ascunde inima mea
-sa se stearga amintirile
-sa arda pozele
-sa nu mai regret cuvinte si fapte
-la dragoste jurata sincer
-sa fiu doar eu in viata ta si sa nu fiu doar o alta
-sa ma rog din suflet si mereu nu doar cand am nevoie
-sa nu mai fiu dezamagita
-sa lupt mereu pana la capat
-sa nu mai imi pese de absolut orice
-sa uit tot ce m.a facut sa vars lacrimi reci
-sa nu mai fie cearta si impacare o rutina
-sa nu te mai astept
-sa nu mai fie viata asa de banala si de curva
-sa vina mai repede sufletul cald ce il astept asa de mult
-sa fiu mereu aceeasi cand totul m.a marcat si m.a schimbat
-sa nu mai zambesc
-sa te ating pentru ultima oara,sa iti spun din nou,pentru ultima oara acele vorbe dulci la ureche
-sa nu ma uiti vreodata chiar daca stiu ca ai uitat iubirea ce ti.am purtat.o
-la...noi doi....

Niciun comentariu: