marți, martie 11, 2008

Probleme in paradis


Da..parca viata se incapataneaza sa ma faca sa cred ca e o curva...cu fiecare minut care trece ma conving din ce in ce mai mult ca imi doresc sa imi bag ceva in toata lumea si in toata viata asta buna de nimic...
Am realizat cel putin in ultima saptamana ca de alti oameni sunt considerata "tarfa"...foarte dragutz...am mai realizat ca persoanele respective aveau o parere extrem de proasta despre mine...dar ca in fata mea se dadeau mai sfintisori...prima data cand mi.a venit ideea cu bloggul am hotarat ca nu o sa scriu ceva despre viata de la scoala ptr ca este un subiect banal...dar nu pot sa evit pentru ca scoala imi ocupa cel mai mult timp din viata mea[pana in mom asta]...si nu am cum sa trec indiferenta peste acest subiect...
Am mai realizat ca eu chiar am fost un nimic in viata lui si ca sa aud faptul "Pai stii ce mi.a zis Alex ca...stii io l.am intrebat si sa aud ca imbecilul a raspuns "..a fost chiar mirific..m.am simtit minunat...da...incerc sa fiu perfecta si sa nu fiu isterica dar voi cum ati reactiona daca ati auzi una ca asta...spre uimire si pentru mine...[m.am surprins pe mine...]nu am reactionat deloc violent,acele istericale,acele tipete,acele palme si pumni,injuraturi si alte manifestari vulgare au inceput sa se ascunda in ceata[nu au disparut de tot]....si am reactionat ca o persoana civilizata,matura,linistita mi.am vazut de viata...am pus acea masca a "indiferentei"...si cred ca am purtat masca foarte bine pentru ca toti au crezut ca mie chiar nu imi pasa...dar...de ce sa te minte pe tine...[vorbesc cu bloggul]...de ce sa te mint pe tine ca nu m.a interesat..cand de fapt vroiam sa urlu ca o descreierata,sa plang ,sa dau cu pumni si cu picioare sa ma duc la el si sa il dau cu capu' de toti peretii scolii...a fost orbil pentru ca nu puteam exterioriza acele sentimente care pe dinauntru erau pe punctul de a erupe...dar din nou masca a jucat rolul sau..si a fost "bine"...am parut "perfecta"
Am mai realizat ca nu am o relatie asa de excelenta cu mama mea [stiam asta dar nu vroiam sa recunosc]...
Am realizat ca nu intotdeauna sunt vazuta de cei din jur asa cum ma vad eu si ca numai eu sunt de vina pentru imaginea pe care o au ceilalti despre mine
Am mai realizat ca incercarea de a fi perfecta este inutila si ca atat timp cat o sa traiesc in tara asta inconjurata de aceste persoane o sa imi fie foarte greu sa ma schimb...cel putin pe moment...
Am mai realizat ca nu trebuia sa scriu aceasta postare dar nu mai puteam sa rezist..si stiu ca pare banal dar poate peste o luna nu o sa mai scriu despre durerea mea ca m.a parasit...si poate o sa scriu ca traiesc o noua...poveste...si poate peste 2 luni o sa vreau sa imi tai venele[glumeam]..si tot asa..dar este un jurnal..si datoria lui este sa suporte toate prostiile pe care le scriu eu si pe care le traiesc..si sa ma asculte...asa ca...
nu mai zic nimic

Niciun comentariu: