marți, martie 18, 2008

CE SE INTAMPLA???


intrebare:CE SE INTAMPLA CU MINE???????
raspuns:NU STIU...mai nou imi place sa imi provoc singura durere....[devin o masochista?????]
Nu ma mai recunosc...pur si simplu nu mai sunt eu...cel putin azi am facut un lucru neobisnuit pentru mine si pentru noua eu...am plans...dar am plans de .."fericire"????...da..in timp ce veneam de la meditatii mi.am propus sa imi acord 15 minute din viata mea spre a analiza primavara...azi a fost superb afara si am observat un lucru pe care in graba din viata mea nu am avut timp sa il observ...au inflorit copacii...ma plimbam prin parc,singura,si m.am asezat pe o banca destul de retrasa dar din care puteam sa observ absolut tot.
Am vazut cum toti se bucura de venirea primaverii,de ziua frumoasa de afara,de compania celui de langa el,companie pe care eu o am dar nu o simt.Priveam cerul albastru senin senin fara pata de nor,era acel albastru pe care doar cerul il putea arata si necopiabil,era...linistitor.Se potrivea perfect cu mireasma copacilor abia infloriti.M.am simtit linistita pentru 2 minute cat m.am pierdut complet in peisaj,am uitat de oamenii din jurul meu,de "prieteni",de parinti de scoala de absolut tot,si am ramas cu mine...ceea ce am descoperit nu a fost placut...am descoperit ca eu niciodata nu m.am bucurat de cadourile de Craciun...ci era doar starea...vai am primit ce am vrut..vai uite ce am primit...era concurenta cu colegii.."cine a primit mai mult si mai frumos",nu m.am bucurat de fiecare fulg de nea care cadea din cer,nu m.am bucurat de fiecare frunza aurie care cadea toamna,nu m.am bucurat de plimbarile in parc cu parintii in aprilie[pe care acum nu le mai am],nu m.am bucurat de primul mers pe role,nu m.am bucurat de prima nota buna iar acum nu mai am cum sa repet acele momente,dar nici sa le regret pentru ca este numai vina mea.
Nu o sa incerc sa ma schimb,pentru ca m.am schimbat prea mult,si nu mai ma cum sa devin acelasi copil de altadata care radea din inima,se bucura cand dadea un gol,se simtea mandra cand era laudata...acum sunt eu..adevarata eu...rad doar pentru aparente,un zambet stramb,ma las laudata doar pentru a le arata celorlalti ca pot foarte mult nu pentru ca mi.as dori acest lucru...
Gandesc altfel,singurul lucru la care ma gandesc de doua zile este cum sa ma razbun,cum sa calc in picioare exact um am fost si eu calcata in picioare,sa batjocoresc cum am fost batjocorita si sa strivesc viermii aia fara nici o mila.Pentru ca nici eu nu au avut mila cand m.au omorat,si au omorat ultima urma de bunatate si inocenta din inima mea,iar acum nu o mai pot invia...si vor suporta consecintele actelor lor de lasitate si idiotenie.
Acum,dupa o analiza cu mine...imi dau seama ce se intampla...se intampla ca...momentul meu se apropie..si o sa profit de el la maximum pentru a plati cu aceasi moneda celor care m.au omorat...si lista e lunga,pentru ca toti au actionat cu lasitate si au injunghiat pe la spate,si cum nu era suficient au rasucit cutitul in rana si dupa au pus sare pe rana...stiu ce se intampla...am murit...

Niciun comentariu: