vineri, februarie 15, 2008

Iubeste Natura





Nimanui nu mai pasa de natura in ziua de azi,toti cred ca nu conteaza sa arunci o hartie de la guma pe jos pentru ca e prea mica,sau ca nu conteaza daca arunci tigarea pe jos ca e prea mica,si fumul care inca mai iese din ea nu are cum sa polueze prea mult.GRESIT!
Si ce sa mai zic de cutiile de aluminu,sticle de Pepsi[nu fac reclama],ambalaje de la tot felul de produse....eu cel putin am fost invatata de mica sa nu arunc hartii pe strada,in primul rand ca nu este deloc frumos si civilizat[si noi ne mai consideram oameni dar nu avem respect de sine] si in al doilea rand pentru ca noua si copiilor nostrii facem viata mai grea.
Cand aveam 9-10 ani,eram cu Piticu meu pe strada si mancam ingehtata,si am aruncat ambalajul pe jos,si atunci mi.am primit o smotoceala buna buna de tot si am fost pusa de fata cu toata lumea de pe strada sa ma intorc si sa iau ambalajul de pe jos...si de atunci m.am invatat minte si nu am mai aruncat nimic pe jos.
Ma enerveaza ca sunt persoane care se implica in tot felul de proiecte ecologice,campanii anti-poluare si tot felul de campanii de mediu,si cand sunt in societate sau la scoala sau oricunde arunca cu nerusinare hartiile pe jos.
Sa ma dau si eu mare acum ca asa e omul,eu cu colegutza mea Ana am facut amandoua un proiect ecologic...si...ghici..am luat premiul I si nu numai ca am lipit cateva poze pe un carton A1 si am tinut un discurs despre ce trebuie si ce nu trebuie facut pentru a proteja Planeta Albastra..ci pentru ca ne.a pasat..nu spun ca celorlalti colegi nu le pasa sau nu le.a pasat..dar la noi s.a simtit revolta fata de acele persoane...si o sa plantam un copac ...sau mai multi....ne ajuti sa plantam un pom?"NU ESTI OM DACA NU PLANTEZI UN POM"[by Traian]...

Niciun comentariu: