vineri, februarie 15, 2008

Vorbe


Vorbele sunt felul prin care omul isi exprima sentimentele.
Mereu aruncam cu vorbe in stanga si in dreapta.....fara sa ne gandim ce spunem si fara sa realizam ce inseamna si ce efect au...
Uneori,unele vorbe dor,mai ales cand sunt spuse cu intentie...si eu spun unele cuvinte fara sa gandesc inainte,si jignesc,ranesc si imi dau seama de asta abia dupa ce spun,si gresesc foarte mult.
Dar sunt si vorbe frumoase...spre ex eu spun mereu vecinilor de la bloc "buna ziua"/"buna dimineata"/"buna seara"..si unii barbati care sunt respectuosi imi spun "sarut mana".....si ma face sa ma simt...nu's cum....special...nu ma simt un copil...si masimt respectata...
sunt si vorbele de iubire...care sunt dragutza..nu vreau sa dezamagesc dar nu o sa vorbesc despre ele...
Sunt vorbele de prietenie...imi plac cel mai mult....da nu prea le folosesc...dar imi place cand cineva imi spune ca se bazeaza pe mine si are incredere in mine...si mereu fac tot posibilul sa nu dezamagesc...
Cel mai bine e sa nu te abtii sa vorbesti,dar cand ai ceva de spus si si stii ca acest lucru il va deranja pe celalalt,incearca sa o faci intr.o maniera eleganta prin care sa ranesti cat mai putin.


sunt vorbe si vorbe,feluri si feluri...voi ganditi cand le spuneti?

Niciun comentariu: