joi, februarie 21, 2008

Fuck you!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Pentru inceput vreau sa scuzati cuvintele urate...

Crezi ca imi pasa?CRezi ca imi pasa de ce zici tu?Ma pish pe tine si pe vorbele tale.Crezi ca tu esti perfect si ca ai dreptul sa critici?Te crezi perfect si superior ...stii ca de fapt esti un nimic??esti mai prost decat mine,mai imperfect si mai inferior...si TU meriti sa fi criticat...NU MA INTERESEAZA....nu ma pasa deloc de ce zici tu...
Niciodata nu am inteles persoanele care comenteaza....????Care e problema voastra pana la urma?Luati.va o caseta si inregistrati.va daca nu aveti cu cine vorbii...personal ma pish pe tine si mi se rupe mie ceva de tine si de ce zici tu..nu imi pasa de ce spui tu pentru ca:
1.Esti cu mult inferior mie din moment ce ma critici
2.Esti un nimic
3.Asta sunt ...
4.Sunt constienta de defectele mele..dar si de calitatile mele...deci...fuck you..
5.SI daca am defecte ce???Tu esti perfect[a]??? [...NU CRED]..
6.Esti ipocrit[a]....


Stiind ca nu imi pasa..ce zici??vrei sa ma critici?

Niciun comentariu: