luni, februarie 18, 2008

ltl secret...little,very little...


Sigur toti avem "mici " secrete...eu mai mici secrete dar care sunt numeroase...o sa sune cam a nebunie si a balaceanca da...asta's eu...

1.nu port tanga decat cand am fusta sau pantaloni foarte stramti...[nu.i suport:))..prefer boxeri:)) ]
2.am un prieten imaginar
3.vorbesc cu veioza mea si ea ma si contrazice
4.Teddy ma injura
5.sunt obsedata sa aprind si sa sting lumina
6.ma cert cu reflexia mea din oglinda
7.vorbesc cu mine si imi si dau raspunsuri
8.cand sunt nervoaza dansez si cant ca o descreerata prin casa pana reusesc sa trezesc fiecare persoana care ar putea dormii in cartier
9.imi place sa mint
10.vara cand ma duc la bunici vorbesc cu gainile si le fac baie
11.plang din orice:((:((absolut orice
12.am muls o vaca ^_^
13.ma cert cu mine in fiecare minut si uneori se intampla in metrou...si cu voce tare
14.mananc drojdie O_o si carofi cruzi O_O...

Niciun comentariu: