vineri, februarie 22, 2008

Dezamagirea...




Tu erai persoana de la care nu ma asteptam...dar ca de fiecare data m.am inselat...
De ce oare credeam ca esti diferit si ca apreciezi ceva la mine?Ceva ce eu nu aveam...frumustea...
Am crezut ca simteai ceva..simteai doar scarba de a sta cu mine..stiu ca e dur pentru ureche...dar e si mai dur pentru mine pentru ca stiu ca e 100% adevarat...simteai o scarba cand trebuia sa ma atingi,simteai scarba cand trebuia sa ma saruti....
Altfel nu se explica cum de s.a intamplat asa ceva,nu e explica cum de ai putut sa iti bati joc de mine in halul in care ai facut.o...cum de ai facut.o??

...Nu imi vedea sa cred,credeam ca e imposibil,nu aveai cum sa faci asta..nu TU..dar era adevarat,dureros dar adevarat...prea adevarat si prea dureros...TU,care erai singura persoana fata de care nu simtisem dezamagirea decat de cateva ori fata de alte persoane care ma dezamageau la fiecare cuvant si fiecare fapta.Erai diferit...
Dar poate ca nu sunt asa de afectata,poate nu sunt afectata de faptul ca s.a terminat ci sunt afectata de faptul ca nu am putut sa iti prind palma aia cand am avut momentul.si stau si ma intreb cum de am ratat..si daca ti.o prindeam sigur iti intorceam capu la spate...dar nu a fost sa fie..si TU,indiferent,ai tacut,fara nici o explicatie,si ca un cinic dupa cateva momente tot ma mai considerai "prietena ta"...imi bag pula in tine...CUM PLM AI PUTUt???
De 2 ori m.ai mintit,de 2 ori m.ai umilit,de 2 ori ai ras pe la spate ,2 doua ori te.am iertat..dar nu si a 3.a oara...:))niciodata...si niciodata nu o sa ma mai uit la tine cum ma uitam inainte,cu prietenie..nici macar cu amicitie..o sa ma uit cu mila,cu scarba,cu o dorinta de a.ti spune ca daca ai scapat de mine e bine...dar daca ai facut.o pentru ea...E GRAV:)):)):)):))...
Ultimul lucru la postarea asta care e fara rost pentru ca si existenta ta pe pamant e fara rost si rolul tau in viata mea e fara rost...este faptul ca m.ai dezamagit si puteai sa imi spui....iti multumesc pentru ca te.ai carat din curva numita viata...

Niciun comentariu: