duminică, mai 31, 2009

Leapsa de la Am amintiri in prezent[am 2:)]
Daca eram o luna, as fi fost Decembrie.
Daca eram o zi a saptamanii, as fi fost Sambata, pentru ca iti place tie.
Daca eram o parte a zilei, as fi fost Twilight of course:)).
Daca eram un animal marin, as fi fost pestisorul de aur, ca sa iti pot indeplini dorina de a ma indeparta de tine.
Daca eram o directie, as fi fost "in sus" :)). Ha
Daca eram o virtute, as fi fost naivitatea.
Daca eram o planeta, as fi fost Marte!
Daca eram un lichid, as fi fost picaturile de sudoare care iti mangaie tamplele, strabat pometii proeminenti si coboara lin pe gatul care acum mult timp imi odihneam capul.
Daca eram o piatra, as fi fost topaz.
Daca eram o pasare, as fi fost flamingooo!
Daca eram o planta, as fi fost o papadie, si poate tu m-ai fi ales pentru a-ti pune o dorinta.
Daca eram un tip de vreme, as fi fost o ploaie racoroasa de vara.
Daca eram un instrument muzical, as fi fost pian.
Daca eram o emotie, as fi fost bucuria, pentru ca asa as fi fost prezenta in sufletul tau.
Daca eram un sunet, as fi fost sunetul vocii mele, cand iti spuneam cuvintele alea, pentru ca asa, as fi in capul tau mereu, si ti le-as repeta chiar si acum, cand nu ma mai vrei.
Daca eram un element, as fi fost pamantul.
Daca eram un cantec, as fi fost cantecul iubirii.
Daca eram un film, as fi fost "A walk to remember".
Daca eram un serial, as fi fost "Dexter".
Daca eram un personaj de fictiune, as fi fost un spiridus.
Daca eram un fel de mancare, as fi fost cartofi prajiti.
Daca eram un oras, as fi fost Forks.
Daca eram un gust, as fi fost gustul pielii tale[se pune nu?]
Daca eram o aroma, as fi fost ciocolata.
Daca eram o culoare, albastrul cerului de mai.
Daca eram un material probabil mi-ar fi placut sa fiu in.
Daca eram un cuvant cu siguranta as fi fost "pace", si mi-ar placea cu siguranta sa fiu pe buzele tuturor.
Daca eram o parte a corpului, as prefera sa fiu degetul mic de la picior, asa nimeni nu mi-ar da prea mare atentie.
Daca eram o expresie a fetei, as fi fost surprinderea.
Daca eram o materie de scoala, nu as fi fost nimic.
Daca era un personaj de desene animate cu siguranta as fi fost DeeDee..tipa aia roz si cu capul mai mic decat picioarele e bestiala!
Daca eram o forma, as fi fost forma unui nor.
Daca eram un numar cu siguranta as fi 56543874437841215679874538748575437 pentru ca nimeni sa nu ma poata numara.
Daca eram un mijloc de transport as fi fost cu siguranta o ... tricicleta.
Daca eram o haina, nu mi-ar fi placut aceasta "viata" pentru ca ar fi trebuit sa ma rotesc saptamanal sau de mai multe ori pe saptamana in masina de spalat. Si eu am rau de zguduiala.



Stii tu care este...
Ziua cea mai frumoasa?
Cand soarele este pe cer, pasarile canta, vantul adie, si inima iti e plina de fericire.
Cel mai mare obstacol?
Neincrederea
Cea mai mare greseala?
Vorbele spuse fara a fi trecute prin filtrul mintii.
Radacina tuturor relelor?
Rautatea bineinteles.
Distractia cea mai placuta?
Cititul unei carti?
Cea mai mare infrangere?
Moartea. Sau poate viata.
Cei mai buni profesori?
Cei care iti predau lectii despre viata, nu despre sintaxa frazei sau ecuatii.
Prima necesitate?
Sa am un dush. Daca am un dush pot cucerii lumea.
Ceea ce te face cel mai fericit?
Sa ma uit la poze cu Robert fara tricou:)). Creste inima in mine.
Cel mai mare mister?
Ce e dupa moarte. Ne tragem din maimuta? Cum s-a creat pamantul?
Persoana cea mai periculoasa?
Nu exista persoane periculoase. Exista persoane bune. Si persoane rele.
Cel mai rau sentiment?
Nesiguranta.
Cel mai bun cadou?
Un Nikon d90 si un trepied:)).
Lucrul cel mai de valoare?
Propria mea viata.
Calea cea mai rapida?
Gandul.
Sentimentul cel mai placut?
Reusita.
Cel mai bun remediu?
Repet si eu. Iertarea.
Forta cea mai puternica?
Raul. Toti putem copia lucrurile rele, dar nu toti putem fi buni.
Persoanele cele mai necesare?
Toti suntem necesari acestei lumi.
Lucrul cel mai placut dintre toate?
Implinirea.

Si eu mai departe la cine vrea. Stiu sunt plictisitoare dar imi plac lucrurile asta atat de mult.

2 comentarii:

Helene. spunea...

fain :X
si mie imi plac la nebunie :D

Unknown spunea...

:X:X:X
frumoooooos
<3