luni, ianuarie 19, 2009

Diferit


Toti privim lumea intr-un mod diferit, simtim pierderile, castigurile, bucuriile, iubirea, ura, dezamagirea in moduri total diferite. Unii cu mai mult optimism, altii cu tristete si regrete. Adevarul e ca... asta e adevarul.
Stiu ca poate eu albastrul, il vad albastru, dar poate tu il vezi portocaliu, dar ii spui tot albastru, doar perceptia e diferita. Asta ma enerveaza cel mai mult. Pentru ca de aici apar diferentele, opiniile, de cele mai multe ori cat mai impartite[cu cat sunt mai impartite cu atat mai rau pt ca nu se ajunge la o intelegere]. Si as vrea ca lumea sa vada imprejurul cum il vad si eu, sa traiasca la fel, si chiar am zis ca o sa incerc sa nu te mai pomenesc in postarile mele, dar, as vrea ca si tu sa vezi lucrurile cum le vad si eu. Poate asa ai intelege ca nu e un simplu moft, asa ar intelege toata lumea, ca nu imi e usor, dar nici greu nu imi e, si ca o sa ma descurc, si chiar daca nu gandesc ca "lumea", si nu vad totul cum vede "lumea", inteleg, si accept asta[cred].
Si chiar daca voi portocala o vedeti banana, stim cu totii ca, este o portocala. Intelegeti?

Niciun comentariu: