marți, octombrie 07, 2008

Pentru ca...


Pentru ca uneori sunt momente in viata cand ne dorim sa mai traim unele intamplari din trecut. Pentru ca mai vrem sa mai simtim inca o data fiorii primului sarut, primei mangaieri. Pentru ca vrem sa simtim incenta primei zile de scoala si pentru ca mai vrem sa mai cadem o data de pe bicicleta, deoarece ne-a placut atat de mult de asistentul de la spital, care a avut grija de piciorul nostru...incat vrem sa-l mai vedem . Pentru ca ne dorim sa fim iar acei copii care nu stiau cuvinte vulgare, care nu se bateau pentru a castiga respect si faima sau poate castigau dor frica celorlalti. Pentru ca eu personal imi doresc sa ma mai iei de mana inca o data si pentru imi mai doresc sa imi saruti macar pentru ultima oara buzele reci si pentru ca si mana mea e rece deasemenea, si imi doresc sa mi-o incalzesti; si pentru ca vreau ca pantecul si soldurile mele sa fie invaluite in bratele tale, care sa imi ofere protectie si sa ma dezmierde cu mangaieri gingase.Pentru ca nu vreau sa uit niciodata lacrimile care le-am varsat, minciunile care ti le-am spus, poate pentru a-mi ascunde dorinta de a conversa cu tine, si de a avea un subiect de discutie,si pentru ca mereu o dadeam in bara.Nu vreau sa uit nici mesajele tarzii in care ne ceream lamuriri unul altuia pentru ca am facut asa si pe dincolo, deoarece ele au fost esentiale in evolutia noastra ca persoane.Pentru ca nu vreau sa uit ca te-am mintit.Pentru ca te-am minti poate din rautate, poate adevarat, din razbunare sau poate am facut-o pentru ca eram confuza, sau poate pentru ca aia am simtit in acel moment, sau cine stie... poate pentru ca tu ai avut dreptate, si toti au avut cand mi-au spus ca sunt o imatura. Pentru ca nu vreau sa uit cat de cruda am fost, si cat mi-am batut joc de sentimentele tale, si pentru ca fiecare palma pe care o primesc de la tine... pentru mine inseamna sa imi platesc fiecare greseala fata de tine si pentru ca nu o sa uit niciodata acele cateva minute in care m-am simtit sufocata de placere, sufocata de pielea ta si sufocata de dorinta pe care am simtit-o in a-ti atinge buzele.

Un comentariu:

Anonim spunea...

te iubesc
nu trebuie sa te iuebasca ala
lasal
cu roscata lui
huaa baa
voi baietii
nicodata nu vam inteles de ce mereu va ganditi numail la sex tate si cur..asta e..eu te am pe tine tu ma ai pe mine
teiubesc:X
by bubu