luni, octombrie 27, 2008

Fat Frumos.


De multe ori am fost intrebata cum este barbatul meu ideal. Mereu am spus ca trebuie sa ma iubeasca. Da, pentru mine cel mai important aspecte este acela de a fi iubita. Pe urma mi-a dori sa fie sensibil, romantic, sa ma faca sa zambesc, pentru ca daca reuseste asta, ma poate face sa fac orice, sa ma faca sa ma daruiesc lui complet, sa imi ofere orice, fara a cere rasplata, doar dragostea, sa ma priveasca in ochi de fiecare data cand imi spune un "te iubesc", sa ma certe cand gresesc. Sa imi bandajeze degetul cand ma tai incercand sa ii fac o mancare buna, dar fiind atat de natanga ard puiul, iar dupa ce imi bandajeaza degetul sa ii dea un pupic dulce asa cum facea mama cand eram mica. Sa ma ocroteasca cand imi e frica, deaoarece am vazut impreuna un film de groaza vineri seara deoarece toti prietenii nostrii erau plecati din oras. Sa imi dea parul la o parte cand vrea sa ma sarute in timpul filmului romantic de sambata seara. Sa ma prinda pe la spate, sa se incolaceasca pe soldurile mele cand e ianuarie, e frig, si patura noastra nu este destul de groasa pentru a ma incalzi. Sa imi daruiasca o floare, doar pentru ca este marti, si nu pentru ca este ziua sau aniversarea noastra. Sa imi respecte intimitatea si sa faca parte din ea.
Dar am realizat ca niciodata, nu m-am apropiat de un baiat care sa aiba macar o trasatura din cele enumerate mai sus. Ci de baieti total opusi descrierii.

Niciun comentariu: