duminică, martie 02, 2008

alone...again


am ajuns din nou in acele momente in care ma simt singura...trebuie sa recunosc ca trecuse aproape o saptamana de cand nu am mai avut acest sentiment...era bine...poate stabilisem un record,pentru ca deja trecusera 6 zile de cand ma simteam...bine?!
dar s.a stricat tot...aseara a fost frumos...strada ,eu,prietenii si sticla de red bull[tigara a lipsit cu desavarsire pentru prima data]...si m.am simti..."fericita"[?????]...era bine...dar m.am trezit acum,la aproape 20 de ore si realizez ca sunt din nou singura,ca l.am pierdut si ca poate de data asta nu o sa se mai intoarca,si sigur de data asta nu se mai intoarce...pentru ca ar fi pentru a 3.a oara...si o persoana iarta o data,de doua ori,de trei..dar deja de patru ori sa greseaza cum am facut eu este prea mult...
Si stiu ca este doar vina mea si sunt singura responsabila pentru singuratatea mea,pentru ca nu sunt prefect,si incerc sa fiu si stiu ca acest sentiment prezent acum...se datoreaza faptului ca eu incerc sa fiu ...perfecta,si nu imi iese,pentru ca zilnic exista o bataie cu mine insami...vreau sa fiu fericita si vreau sa fiu perfecta si in acelasi timp nu vreau sa mai fiu "fericita"[in sensul ca nu mai vreau sa rad,sa alerg,sa vorbesc,nici macar sa zambesc,sa schitez un zambet...]...si mereu castiga fericirea...si eu nu vreau sa castige,pentru ca uneori daca eu sunt fericita altcineva e trist,si regret..sunt fericita pe moment dupa care in secunda noi ma dau cu capul de pereti,plang si sunt...singura din nou.
Intunericul e mereu prezent ca o umbra care sta ascuns si asteapta momentul potrivit in care sa acapareze lumina si sa ma domine total,sa faca orice raza de speranta,fericire,iubire sa dispara,si uneori sunt sigura ca ar fi mai bine asa,ca intunericul sa ma stapaneasca mereu,sa ma detina,sa nu mai zambesc,sa am puterea sa ignor,sa am puterea sa nu ma mai gandesc la ce a fost si sa ma gandesc numai la viitor fara sa traiesc prezentul pentru ca mereu prezentul este nesatisfacator,poate mai nesatisfacator ca trecutul,macar cand ma gandesc la viitor pot sa visez...sa visez ca sunt pe soare,sa visez ca am o inima,sa visez la nemurirea sufeltului,sa visez la fericire,sa visez ca...nu sunt singura...singuratate provocata de mine...

Niciun comentariu: