miercuri, iulie 14, 2010

Leapsa de la Am amintiri in prezent


Principala trasatura a caracterului meu: spontaneitate
Calitatea pe care o prefer la un barbat: sinceritatea
Calitatea pe care o prefer la o femeie: respectul de sine
Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: simtul umorului
Principalul meu defect: impulsiva
Ocupatia mea preferata: dupa-amiezile racoroase de vara pierdute prin asternuturi care miros precum marea sarata.
Visul meu de fericire: o casuta draguta, cu el si inca doi bebei mici, la o varsta la care sa fiu suficient de matura sa apreciez cu adevarat asta.
Cea mai mare nefericire: neputinta de a fi mama - pentru mine... maternitatea e cel mai important lucru in viata unei femei.
Ce vedeta ati vrea sa fiti?: nu exista vedete, doar oameni cu mai multa importanta si mai multi bani decat altii.
Tara in care-as vrea sa traiesc: Anglia cu siguranta.
Culoarea preferata: orice culoare.
Floarea preferata: trandafirul
Pasarea preferata: pasarea colibri
Prozatorii mei preferati : Octavian Paler, Mihai Drumes.
Poetii mei preferati: nu sunt o mare fana a genului liric, dar cred ca Eminescu nu este degeaba un simbol romanesc.
Eroul meu preferat: nu exista eroi, doar persoane potrivite la momentele potrivite. vreau sa cred ca sunt propria mea eroina.
Eroina mea preferata: as vrea... sa fie mama.
Eroina preferata din istorie : Ioana D'Arc - da, Anne, aici chiar ai dreptate.
Ce detest cel mai mult: negarea adevarului
Starea de spirit actuala: fericita
Devizia mea: "Never open up to anyone"

3 comentarii:

Unknown spunea...

tot ioana d'arc .. dragut ^^ .
"never open up to anyone"...ar fi chiar foarte bine daca ai putea sa faci asta , si daca deja poti , meriti cel mai mult respect de la mine.
take care >:D<

Unknown spunea...

ce e asa de adorabil la noi ? :|
>:D<take care

Unknown spunea...

ba da , iubirea chiar e adorabila pentru mine , si cred in ce am cu el :X.
am luat-o ca pe un sfat , multumesc >:D<.
si stiu care e locul ...
si tu esti adorabila prin tot ce scrii , si ce imi scri mie . :)
MWAUH !!