vineri, iulie 02, 2010

Leapsa de la Am amintiri in prezent


1. Zi-mi ceva despre tine.
indragostita. ciudata. amuzanta. micuta. fraiera. iubita.
2. Ai porecle? Care?
Dudu.
3. O melodie trista si una perfecta.
trista: Christina Aguilera - you lost me
una perfecta: Zeno - inspiratia de seara
4. Desenul animat preferat din copilarie
Copiii de la 402
5. Ce nume ti-ar placea sa ai, daca ai putea avea altul?
Yvonne
6. Ce animale iti plac?
mici.
7.Unde te simti cel mai in singuranta?
in patul meu, invelita in bratele lui
8. Ce iti place cel mai mult sa faci/vezi/mananci/asculti?
fac - poze / vad - el...dimineata / mananc - gogosi / ascult - ce suna bine
9. Un lucru care iti place la tine, si unul care nu iti place.
imi place expresia fetei / nu imi place nasul.
10. Ce urasti cel mai mult?
prelungirea lucrurilor care sunt sortite esecului.
11. Ce regreti cel mai mult?
in unele situatii nu am stiut sa ma opresc cand trebuie.
12. Ce iubesti cel mai mult?
pe el - in fiecare secunda din viata mea
13.Un lucru/o persoana de care nu te poti lipsi?
de el.
14. Ce te enerveaza cel mai tare?
sa se nege adevarul.


o dau la cine vrea.

Un comentariu:

Unknown spunea...

heey >:D< mersi pentru commentul de ieri
hugga :P
take care