duminică, ianuarie 03, 2010

M-am uitat in calendar. Am numarat zile, saptamani, luni, un an. Tot ce am realizat a fost ca am terminat 8 clase si am intrat la liceu. Am cunoscut prieteni minunati si te-am cunoscut pe tine. Am mai bifat un Paste, o aniversare si un Craciun. Mi-am amintit de cate lucruri am invatat in vara... si cam atat.
Am retrait si certuri zilnice, nervi, lacrimi. Toate discutiile alea interminabile despre cum... in fine.
Nu prea a fost un an bun... in afara de liceu si de tine plus lucrurile pe care le-am trait[bune sau rele] si care m-au maturizat cat de cat nu pot sa fiu mandra de multe, dar asta e. Eu tot sper si mi-am stabilit anumite prioritati.

Vreau sa ma descopar. Vreau sa invat sa ma accept asa cum sunt si sa ma iubesc. Sa invat cum sa nu mai imi fie frica de riscuri. Imi mai doresc din tot sufletul sa nu te mai ranesc si sa invat sa-ti fiu pe plac. Si multe altele. Pur si simplu vreau ca la sfarsitul fiecarei zile sa pot spune ca nu am trait degeaba.

Si cam atat...

2 comentarii:

Anonim spunea...

Nimeni nu iti interzice sa faci ceea ce iti doresti.Dar stii ca va trebui sa gandesti de 2 ori inainte de a face un pas,adica trebuie sa gandesti chibzuit ..si asta pentru ca orice pas are cate o consecinta in viitor.Sfatul asta ti-l dau ca esti cea mai buna prietena,si asta iti spun din propria experienta.Nu m-am gandit si intr-o clipa,datorita unui pas gresit si negandit am pierdut tot.Ai grija:*

Unknown spunea...

hey.. tine capul sus ~!~ in primul rand , pe urma...vezi tu. ca esti fata desteapta
hai , ai grija de tine :*<3