joi, iunie 25, 2009

Am si eu visele mele. Sau cosmaruri. Am visele mele in care traiesc intr-un balon din sapun, de fapt... nu traind, ci plutind cu balonul deasupra lumii. Si nu s-ar sparge. Pentru ca ar fi un balon magic. Ar avea un geam pe care l-as impodobii cu o draperie inflorata prin care sa patrunda soarele in fiecare dimineata. Ar mai avea si o usa rosie, fara vizor, si cu un pres in fata pe care sa scrie micut cu flori de camp "Bine ai venit in balonasul viselor"... ar fi dragut. As vrea sa aiba si un acoperis micut pe care sa se odihneasca porumbeii. Poate vreau mai multe geamuri... da vreau mai multe. Dar sa am o podea. Pentru ca... imi este frica de inaltime. Si vreau sa nu fie nimic in balonas. De fapt... vreau un aragaz la care sa fac prajiturele. Si vreau o priza, pentru aparat. La ce bun sa traiesc intr-un balonas si sa nu fac poze? Si vreau si laptopul, ca sa pot sa pun pozele pe Flickr. Si dictionarul meu de engleza. Bine... pot sa renunt la el - ocupa spatiu. Si vreau sa ma plimb. Mereu. Non stop. Si pe ploaie, si pe soare, tornada, canicula sau alte fenomene ale naturii.
Copil ce esti.

2 comentarii:

eli spunea...

da, da :) dai alura aia de copil dar nu stiu de ce ma tem ca esti mai matura decat dai impresia :)

PACO spunea...

foarte frumos descris bravo