luni, mai 11, 2009

Leapsa furata de la Cuvinte fara sfarsit[sunt o "ciorditoare", mai rau ca aia din autobuz:">]
Daca as putea, ce as vrea sa fiu.
*o floare: papadie[blow-ball]
*o culoare: gri.
*un animal: de ce imi e cel mai frica - musca
*un obiect vestimentar: tricoul tau[ca sa nu zic pantalonii ca suna kinky]
*o piesa de mobilier: scaunul pe care tu de odihnesti!
*o piesa muzicala: Linkin Park - Leave out all the rest; Rob Pattinson - The meadow
*un vers: "To me, it was like you were some kind of demon, summoned straight from my own personal hell to ruin me."
SAU
"Arta de a iubi? Să ştii să îmbini un temperament de vampir cu discreţia unei anemone." -Emil Cioran
*un obiect: un balon
*un instrumen muzical: pian si eu
*un copac: pfff...vroiam sa fiu cires dar ciresul e pom. Raman la cires.
*un oras: orasul nostru imaginar, care l-am creat la ora de franceza.
*o persoana publica: nu exista persoane publice, doar persoane care apar la televizor.
*o carte: sunt patetica... "Eclipsa"
*un fel de mancare: iiiii <3 pui la cuptor cu vin si... morcovi:)
*un supererou: daca zic Duffy Duck se pune? Il ador!
*un fenomen al naturii: un norisor pufos care sa iti tune una in cap cand se incarca prea mult [sunt rea?]
*o masina: hmm... o broscuta!
*un fruct: capsunica
*o parte a corpului: eu vreau sa fiu inima... chiar daca nu e o parte a corpului ci e un organ... eu tot vreau sa fiu!
*un film: "La rascruce de vanturi"

Puteti sa furati si voi. Nu ma supar :).

3 comentarii:

Helene. spunea...

heee :x


mi-e pofta de capsuni :(
:D:D
ah, si imi place norisorul ala pufos si rau :P
:x

xoxo spunea...

un obiect vestimentar: tricoul tau[ca sa nu zic pantalonii ca suna kinky]:)))

mai da de care broscutza(masina) ?
deaia veche sau noua?:D

Dudu♥ spunea...

Din aia de la Sunsilk:)) cu suvite si cu fite:)). Si sa fie verde...cu buline - hmmm - albastre<3