miercuri, mai 06, 2009

Do not know...

Nu cred ca... te iubesc. Sau te-am iubit[asta ar trebui sa linisteasca anumite persoane]. Cum am mai spus in momentul de fata doar te urasc. Si nu imi doresc decat sa scap de tine. Stii ce m-a facut sa inteleg ca nici macar nu m-ai atras? Faptul ca... am intalnit pe altcineva. Stiu...nici el nu e the one... dar nici tu nu ai fost, cand am crezut asta. So... don't worry, in scurt timp nu o sa mai exist pentru tine, o sa fiu doar o amintire neplacuta. Ma bucur ca macar ti-am distrus cateva luni din viata. Pot trai cu aceasta vina[pe dracu sunt extrem de fericita ca macar ti-am provocat discomfort daca nu durere sau altele mai rele]. Tot ce pot sa spun e... MORI! Nu... nu as putea trai cu acest sentiment stiind ca m-am straduit atata sa iti obtin iertarea pe care acum pot urina pentru ca nu ma mai intereseaza... deci.. reformulez: Tot ce pot spune e... raman la prima varianta ca am prea multi nervi. Maine nu o sa mai fiu de aceasi parere de aceea... profit de moment.

7 comentarii:

nakudo spunea...

bravo!

PACO spunea...

ce nervoasa suntem

Dudu♥ spunea...

"Estem" nu gluma!:">

Netra spunea...

copii :D

Dudu♥ spunea...

Copii. Astia suntem!

Helene. spunea...

:) imi place ca esti dura. :D
tot ceci. pe celalalt nu mai scriu.



take care! >:D<:*

Unknown spunea...

bravo !
<3