duminică, mai 17, 2009

Contrast

Poate ati observat cat de repede imi schimb dispozitia. De aceea... dorm cat mai mult, pentru ca de cand te-am visat, acum o saptamana, dupa luni in care nu te-ai mai plimbat prin capul meu - simt nevoia sa te am aproape de mine. Bai e atat de naspa sentimentul de neputinta. Nu pot sa te tin departe de mine. De mine pot, nu pot de inima. [de cand am devenit asa sentimentala?].
Da... dorm cat mai mult. Pentru ca in vise pot sa iti simt prezenta, te ating, iti simt mirosul[pe care jur ca nu o sa il uit niciodata. pentru ca nu pot], si altele. Da... vreau sa dorm. Mereu. Ca sa te simt aproape de mine, chiar daca tu nu esti intr-adevar.

Un comentariu:

PlasticFantastic spunea...

Doamne, credeam ca doar eu sunt cea care nu poate sa-i uite mirosul... ma urmareste peste tot. sau cel putin asta e senzatia pe care o am sometimes... 8-|