luni, martie 09, 2009

1 year.

Un an plin de retinderi, de cuvinte inghitite, de vorbe nespuse, de gesturi controlate. De ce era nevoie de toate astea? De ce inca mai e nevoie de toate astea? Un an in care nu ne-am spus decat 5 replici[da.. le-am numarat! au fost CINCI], un an in care nu ne-am atins, un an in care ne mai intalneam privirile in timpul orelor plictisitoare, ne priveam in ochi pentru cateva secunde, si ne retrageam privirile. Un an in care m-am gandit zi de zi, unde am gresit, un an in care am incercat sa te uit, mi-am cautat pe altcineva. Un an in care am iubit pe altcineva, am pierdut, am suferit, dar... tot tu ai ramas. Si nu stiu de ce, esti doar...tu. Cui serveste tot acest orgoliu prostesc din partea ta, cui serveste aceasta respingere fata de mine. Am incercat, jur, am incercat sa inteleg unde am gresit, cu ce am gresit, sau mai bine ce am gresit atat de tare incat sa primesc aceasta indiferenta, aceste jigniri, care timp de un an le-am suportat, inghitind in sec.
Un an in care m-am luptat cu mine, cu dorintele mele, de a te atinge, de a-ti simti mirosul, inconfundabil. Un an in care am fost bantuita de ganduri cum ca te-am avut, te-am simtit... ai fost... langa mine, am fost prima pentru tine, si tu ai fost prima mea iubire, si ca acum te-am pierdut. Sau poate nu te-am pierdut. Pentru ca tu esti aici, in inima mea, si chiar daca a trecut un an in care m-ai urat cat ai putut de tare, in care ai incercat sa nu imi adresezi nicio vorba, in care nu m-ai atins nu mi-ai schitat niciun gest, tot ti-am intalnit privirea, ochii aceia caprui, arzatori, care ma judecau de fiecare data.
Si da, la un an de cand nu ne-am mai atins si nu ne-am mai vorbit, te-am simtit, din plin. Si nu, nu am facut nicio prostie, doar... m-ai atins pentru... 3 secunde. Au fost cele mai lungi 3 secunde din viata mea, poate pentru ca imi doream sa le prelungesc cat o viata, sa te tin acolo, langa inima mea cum te tineam in zilele de iarna spre vara, cu un an in urma, sa ne soptim la ureche acel "te iubesc" care imi rasuna in timpan si acum. 3 secunde in care ai fost al meu, nici al lui T*** nici al altei fete, sau al altui grup de baieti. Pentru 3 secunde, ai fost al meu si doar al meu. Am simtit ca imi arde pielea, carnea, oasele, ca ma ard, ca atingerea ta e arzatoare, ca ma face sa ma topesc ca o bucata de unt in soarele de iulie. Dar nu m-am topit, si mi-am revenit, si o sa o tinem asa... poate inca 10 ani.

Niciun comentariu: